by such a smiling sweetheart

ett stort plus till denna torsdag!
gruppredovisningen gick bra och en sten föll från mina axlar, skolan har förövrigt rullat på fortare än vanligt. nina svek inte, vilket var tur för henne, och det är jag glad för! puss på dig lilla hjärtat! har umgåtts med henne och petra, var ut och käkade, handlade julklappar till petras syskonbarn (?) och en massa andra tokigheter, träffade även marcus en sväng! for hem sen och jag visste att det var nått som inte stog rätt till, för mamma var sådär "pirrig" som bara hon kan vara, det vill säga jäkligt töntig! går in och öppnar dörren till mitt rum och får världens chock och smäller typ igen dörren! blev skiträdd och konstigt var det, för där inne låg världens sötaste lilla varelse! det vill säga SKORPAN (egentligen gilbert, men inte var det nån kille inte), våran nya lilla kissemisse! och sandra, hon liknar plingan!=D woho! sen hade mamma varit och hämtat skrivbordet, så nu slipper jag sitta och mysa på golvet, som jag har gjort i sisådär tre månader! men det är ju kul det med! sen har jag hört lite smarrigheter och planerat in att jag ska träffa hannah&co imorgon eftermiddag! och nu kom erik, så han sover här inatt och det är bra tycker jag! sammanfattningsvis, EN RIKTIGT BRA DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0