closing time

nyss hemkommen från julspexet, riktigt bra måste jag säga! och standupkomikern som var där var hur skön som helst! gick på stan med mami innan, önskade mig lite fina julklappar och mami införskaffade några till erik, angelica och lillebror, osv. tror jag drar till skövde en sväng imorgon, börjar få lite panik över att jag inte är färdig med julklapparna! men först måste jag in till skolan, skriva psykologiprovet som jag inte har tränat ett piss på. ångest. kul att skriva det avslutningsdagen med för den delen. förövrigt behöver jag inte få tillbaks matteprovet som vi skrev idag. ett stort, fett IG. det vet jag redan. tyckte förra provet gick piss, men dethär var fan värre! varför kunde inte jag få bli ett mattesnille! GRR! måste ta tag i plugget nu. men, JAG ORKAR INTE! fan. men nu gäller det att härda, en futtig dag kvar! PUSS PÅ DET!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0