do whatever comes naturally to you

det känns så himla kul att åka in till skolan bara för att se lucia? så jävla ovärt! men jag ska väll sitta där, se glad ut och peppa hanna, vanessa och resten av luciatåget! jag är en sånn god medmänniska!
men jag peppar för eftermiddagen/kvällen. det kommer nog bli bra!
förövrigt så har jag inte sovit många timmar inatt, eftersom jag har haft en liten sak som har hoppat runt i sängen, legat på min rumpa, slickat mig på halsen och gosat. men lika glad för det är jag, sweet!
PUSS



bara för att min vän är lite som hon är! http://www.sandrabergstrom.blogg.se/

beause i'm always where i need to be
and i always thought
i would end up with you, eventually
do dodododo do do dodododo do do dodododo do

Kommentarer
Postat av: SB

YEYEYYEYE REKLAM FÖR MIN BLOGG,HÄÄÄÄFTIGT!!!!

=D=D=D==D=D=D=D

2008-12-12 @ 15:16:38
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0