du sätter höstsolen i eld

har haft några fina dagar här uppe i norrland än sålänge. tiden har inte räckt till för att hinna med att blogga, men jag antar att ni överlever ändå!
gårdagen tillbringades på birsta en snabbis, sen kom sandra förbi en sväng. hon drog hem vid sju, sen kom dom andra brudarna vid åtta, för att förbereda allt inför sandras lilla födelsedagsöverraskning. tio hämtades sandra av victorias mamma, med ögonbindel och hela kittet. vi drog på oss skrillerna och tände ljus runt hela älvrinken, asmysigt! sjöng så vackert när sandra kom, åkte lite skriller och bara myste på. sen drog vi hem till farmor och käkade tårta, presentöppning, osv. en mysig kväll med mina mysiga brudar.
dagen har tillbringats med min vän sandra, vet inte vad som händer ikväll. som vanligt blir det aldrig som man har planerat. just precis nu känner jag mig bara väldigt less och irriterad. GRR! men nu ska jag vara en glad liten flicka för min väns skull och vi får helt enkelt göra det bästa av dagen! 
för idag är det trots allt VÄRLDENS BÄSTA SB'S FÖDELSEDAG! ett år kvar till artonårsdagen, inte illa!
nu ska jag, sandra och daviiii käka middag och tårta iallafall, men först måste jag tydligen spela nått töntigt spel, säkert aslätt... man ska väll sticka ut hakan? och lyssna på världens bästa håkan med såklart!
PUSS



JULKLAPPEN JAG FICK AV SANDRA=D
skumtomtarna får inte glömmas bort!

Kommentarer
Postat av: SB

så puttinuttigullig du är stumpilumpan! nu ska vi vara go och gla som en kexchocklad, för vi är ju två tjockisssaaaar=D haha! PUSS PÅ DIG BETTAN DU ÄR BÄST!<3333

2008-12-27 @ 16:55:12
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite härmapa varning av SB, men jag älskarna ändå :D<3 fina flickor!

2008-12-28 @ 00:20:34
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: SB

hurrudur anna, jag har tänkt länge att göra något med alla mina miljarder bilder, mer goa saker kommer det också,=D

2008-12-28 @ 14:46:08
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0