en natt i stan

ärligt talat så vet jag inte varför, men jag är skitglad! lite pirrig med för den delen, mest för ninas skull. kanske för att hon är så hemlighetsfull också. dumma henne. gårdagskvällen blev tillslut riktigt lyckad, jag är glad och det är bra! har konstaterat att med trevligt sällskap så blir allt kul. tur är väll det, att det är så lätt menar jag. fast allt känns så lätt just nu, kanske bara för idag, men ändå. det räcker sålänge. jag blir glad för att jag är glad. jag är fan patetisk.
nu ska jag plugga, dunka lite LORENTZ och bara njuta.
puss






men du,
du sätter höstsolen i eld!

Kommentarer
Postat av: Angelica

<3 love u :)

2008-12-10 @ 18:19:54
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0