här kommer lyckan för hundar som oss

nu var det väldigt längesen det uppdaterades här och det  är illa! men, tiden har inte räckt till och det är nog en bra bortförklaring i dessa tider. tack och lov är julen i princip över, trots att det är mysigt och allt detdär. ingen mer stress och ångest, nu ska det bara njutas av det underbara lovet! fast denhär julen har varit riktigt bra måste jag säga och som anna skrev i sin blogg, att hon måste varit riktigt snäll i år, så är jag nog beredd att säga samma sak. jag måste ha varit världens snällaste flicka! fick bland annat en bärbar dator (PUSS!), ny mobil, alla håkans skivor, kläder, underkläder, smink, parfym, grejer från bodyshop, pengar, osv=D

juldagen har tillbringats i bilen i sju timmar, så nu har jag anlänt till snöiga norrland! blir kvar här några dagar, umgås med mina brudar, vilket är bäst och bara lever livet. GÖTT! men glöm inte bort mig kära vänner, har mobilen med mig!
PUSS



BETTAN, JAG SAKNAR INTE DIG ETT DUGG,
bara så du vet!

Kommentarer
Postat av: ninet

jag saknar inte dig heller gittan.

och jag blir inte det minsta ledsen när du inte svarar på mina sms!!!!!!

ska hoppa från balkongen nu om du inte kommer hem!

2008-12-26 @ 14:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0