i ain't perfect, but you ain't either

så jäkla många plus i kanten till mig, var ute och sprang igår, sen hoppträning.
hade nog inte tagit mig tid till att springa om jag inte hade varit så arg, tur var väll det! skönt att rensa huvudet, osv.
blev inte så mycket plugg, då jag, som temesgen uttryckte sig, blev helt cp i huvudet av att tänka på hemtentan. man tänker ju tillslut så man blir galen! jag får damp. hemtentan kan dööö nu, tack! kul att den ska vara inlämnad idag, har gjort en fråga. woho! kanske ska lipa lite så att den blir färdig. bajs.

och gissa vad jag ska göra idag? för ovanlighetens skull, plugga. som jag och louise pratade om, man har ju inget liv, skolan 24/7. jag blir galen snart. GE MIG LOV OCH INGET PLUGG NU! men som vanligt taggar jag inför helgen, det är bäst. får vara med dom jag tycker mest om och det är bra. borde plugga. kanske jag tar tag i det nu.
puss



snykka bryydar!

Kommentarer
Postat av: kanin

kanske tar du tag i det, men mest troligt INTE!

2008-12-16 @ 09:57:24
Postat av: emmaaaaaaa

KUL ATT DU TROR PÅ MIG NINA, FRAMFÖRALLT ATT DU PEPPAR MIG SÅÅÅÅ MYCKET! fan för dig bettan!

2008-12-16 @ 14:46:46
Postat av: Anonym

haha...

klart jag tror på dig..................

jag lovar.

2008-12-16 @ 18:12:29
URL: http://ttwiceasbad.blogspot.com
Postat av: Angelica

Meeeen lipa lite då så kanske de går över för faaaan ;) party party .. hehe

2008-12-17 @ 00:09:54
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0