it's my own cheating heart thats make me cry

har inte varit min dag idag för fem öre! eller kanske fem öre, men fan inte mer! först försover jag mig, men det visar sig att jag gjorde det i onödan. får nämligen ingen skjuts förän nio. kommer till skolan, pluggar som ett FA, är nöjd (sådär nöjd som bara anna kan vara), men i onödan det med. för jag är så sjukt klantig så jag sparar det, men vart vet jag inte och hittar det ingenstans, så har skrivit flera sidor, helt i onödan. får damp och vill typ sätta mig och storlipa. men som tur var tyckte maria synd om mig, så jag fick ta ett annat arbete och redovisa sålänge. INTE MIN DAG, BAJSMÅNDAG! kommer säkert gå piss på träningen ikväll med bara för att allt skiter sig. tur att jag har världens goaste kompisar och lite glasvegas i hörlurarna, som gör det lättare iallafall!
och nina, stå på dig, det ordnar sig. det vet du, jag och alla andra!<3



det gör alldeles för ont
det var alldeles för längesen
ge mig stockholm
ge mig GF
ge mig piteå
ge mig yran
ge mig liseberg
det behövs alldeles för mycket nu
och det är alldeles för långt kvar

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0