johan-träning

träningen igår gick så himla bra! tränar ju med "tantgruppen" jämna veckor och ponnygruppen ojämna, så denhär veckan var det "tantgruppen" och det innebär mest markarbete, gymnastikhoppning, lydnad, osv. sune var rättså taggad eftersom han fick stå lör-sön pga att han hade tappat en sko, men trodde ändå att han skulle vara myyyycket värre! men han var superfin! höjde upp några hinder på slutet, så hoppade en liten bana på fem hinder på 1.20. kändes så jäääkla bra! vi började prata om mål och matchning inför nästa säsong. johan trodde att jag skojade när jag sa att mitt mål var att hoppa LB, ev LA om allt går som det ska. han började asgarva och sa att om allt går som det ska så är hans mål uppsatt på MSV till sommaren! då trodde jag att han skojade, men tydligen inte. verkligen kul att höra att han tror på oss!=D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0