långa vägar

borde plugga så jäkla mycket, men jag har ingen ork eller motivation över huvudtaget. någon som är villig att skänka lite? vore evigt tacksam. bajs på skolan, tillochmed bajs på att det snart är lov. kommer ändå behöva plugga som en liten apa!

är med ninuskaninus just precis nu. ska nog dra hem snart. ska rida min lilla sunebus, behöver inte säga vad jag ska göra sen.. lizzy åkte till matfors igår med, hoppas dom blir nöjda med henne! så nu har jag bara sune och den andra ponnyn kvar att rida. tråkigt, fast kanske bra. tiden räcker helt inte till. varför alltid denna jäkla skola? den förstör mitt liv. neeeeggo! men har all rätt och vara det också. men imorgon blir det party, glömma bekymmren för en stund och bara ha kul med mina kära vänner. det ska bli skönt, JAG ÄR TAGGAD! kanske träffar några mumsmums också, vi håller tummarna iallafall!
PUSS



behöver lite sundsvallsanda nu!!!

Kommentarer
Postat av: anna

och jag behöver dig!

2008-12-04 @ 19:46:54
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0