låt oss få det hända

jag är så besviken på att jag har en bitch till kompis som bara sviker hela tiden. nämner inga namn. men jag blir arg på den lilla flickan som tycker att det är viktigare att sova, skyller på att hon glömt ställa klockan, än att vara med mig. dålig stil må jag säga. jag tänker INTE förlåta dig! GRRR!

sen blir jag ledsen att hannah inte kunde leka med mig idag heller. böhö! men imorgon babe?=D
jag känner mig som en konstigt människa, kanske bara för att allt känns konstigt just nu. konstigt!
ska snart hem och rida mina två små ponnysar, sen blir det plugg. känner att det måste hända nått nytt snart, har liksom vant mig vid det! åh.



Kommentarer
Postat av: nina

haha buuhu vad ledsen jag blir nu när du är grinig på mig! SNÄLLA DONT HATE ON ME.

jag kommer imorgon! HAHA

2008-12-10 @ 12:10:45
Postat av: Angelica

hahaha tänka sig att jag visste att det var Nina de handlade om ;)

2008-12-10 @ 18:13:42
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/
Postat av: Hannah

yeej imorn ska vi leka :D

2008-12-11 @ 16:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0