le för stunden

tack vare nina har jag blivit totalt förälskad i lorentz. eller, jag mönstrar lite, som sandra skulle sagt. jag har ju håkan.
förövrigt är jag rättså less, varför vet jag inte. jag börjar bli deprimerad. varför? den som vet kan gärna besvara min fråga. själv vet jag inte alls. eller, jag vet nog innerst inne. bajs. nu ska jag vara glad, skolan är snart slut, min pålle är duttig och jag har världens bästa vänner. jag taggar redan helg med. rättså patetiskt när man börjar planera vad man ska göra kommande helg, på söndag morgon. det är patetiskt! kanske därför jag blir deprimerad med, för vad ska jag göra ihelgen då? jag hatar att jag är en planerarmänniska! men imorgon ska jag leka med hannilutt och det är bäst! har massor att prata om och det gillar vi! ska bli kul att se hur lägenheten blev med!
nu blir det lorre och lite pepp. puss på det!



för det var ett tag sen vi träffades,
åh det var nice, kändes som paradise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0