lys min väg

vilken dag!
efter fyra timmars sömn gick jag upp vid sextiden för att åka götet med angelica, domenique och anna vid åtta. strosade runt där i fem timmar, köpte två koftor, en t-shirt, tights, underkläder och lite välbehövliga småprylar. köpte det som var nödvändigt, höll i pengarna, vilket är plus till mig! men måste säga att mellandagsrean är överskattad, endast en kofta och t-shirten var det enda jag hittade. kanske är för att jag får panik när jag ser alla högar med kläder som bara ligger huller om buller.. men en mysig dag helt enkelt!
åkte hem vid tre, framme i stan vid fem. resten av dagen är ju bara för patetisk! går på stan en sväng, bara för att fundera vad jag ska göra med mitt liv, pratar med nina och tillslut bestämde vi att jag skulle åka hem till henne en sväng. hoppar på bussen och när jag nästan är framme i källby får jag ett sms av henne, att jag inte kan komma för att hennes mamma är sjuk. så då var det helt enkelt inget mer att göra än att vänta in nästa buss och åka tillbaka till lich. gick hem till hannah för att se vart hon höll hus, men tror att den lilla flickan har försvunnit, mobilen är död, likaså lägenheten. HANNAH, RING MIG! sen var det ingen annan som ville leka med mig, så jag satt och pratade i telefonen i en och en halv timme innan mamma kom. rättså roande måste jag säga, speciellt eftersom att det var så varmt, osv. meeen, lika glad för det är jag! imorgon ska jag rida min lilla sunebus som har vilat i typ åtta dagar, likamed gaaaulet. får se om jag överlever. måste hinna med så mycket, planera, slinga håret, stan, osv, osv. ge mig mer tid tack!
nej, måste bli sängen tidigt idag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0