men jag såg aldrig riktigt vart vi var

ångest över att veta hur mycket prov och inlämningar jag har denhär veckan
ångest över att jag inte gör något åt saken
ångest över att jag inte fattar ett piss om hemtentan i psykologi, som förövrigt ska vara inlämnad imorgon
ångest över att jag inte fattar vad normalt är, har bara konstaterat att jag inte är det
ångest över att jag har världens fetaste prestationsångest
ångest över att jag är så puckad att jag inte fattar ett piss av matte b
ångest över att jag tänker för mycket på onödiga saker
ångest över att jag känner mig så fruktansvärt patetisk
ångest över att jag har ångest




och jag skiter i vem du har chillat med innan dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0