no reason why

sitter och dunkar lite system of a down just precis nu. egentligen vet jag inte varför, troligtvis för att jag fick en såndär saknasundsvallsattack! kom och tänka på min gamle klasskamrat och vän andreas, saknar den grabben! saknar tiden på sköle och allt som hände då. det var king! och självklart allt och alla andra där uppe. det är tråkigt att det är som det är, men jag ska inte klaga. det hade inte kunnat bli så mycket bättre än vad det blivit. får umgås med både gamla och nya godingar och livet leker, för det gör det verkligen. skulle jag bara få slippa plugget skulle jag nog vara världens gladaste. inte för för nått speciellt egentligen, utan bara för att få vara. DET ÄR GÖTT!



break the silence darling


Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe livet är allt bra gött ändå :D Vi är glada över att ha dig <3 :D

2008-12-18 @ 01:00:42
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0