oh happy day

som rubriken kanske visar, en bra dag idag! egentligen vet jag inte varför, bara är det. kanske beror på att vi bara har haft slappa lektioner, schnabel var i skolan även denna dag, har fått umgåtts med mina bästaste klassbrudar, ska få hjälp med matten och umgås med ninutkaninut en sväng, sen ska jag hem till hannilutt och vara med henne och brudarna. det är toppen! och trots att det mesta handlar om plugg, plugg och åter plugg nu, så känns det ändå så himla lätt! GÖTT! men ångesten är nog snart tillbaka. men jag ska vara glad ett tag till nu! ska lira lite poker med nina, jocce och räääger. puss på er!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Grrrr <3 :D känns bra att ha er =)

2008-12-17 @ 21:18:17
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0