så som man gör inför långa vägar

matte kan dö! skolan överhuvudtaget kan dö. ska bli så otroligt skönt med lov! behövs mer än någonsin nu! jag kan också dö förresten, borde verkligen åka hem och plugga, som vanligt, men jag vill inte! vill inte, vill inte, VILL INTEEEEE! är så rastlös så jag vet inte vad, jag vill göra något kul! och det är NU! men jag ska väll ha så himla kul med mitt psykologiprov. gud vad kul det kommer bli (längtar verkligen)! får helt enkelt härda tills imorgon. DET KOMMER BLI GREAT! får nöja mig med att kika på julspexet, har ju aldrig varit på det här på DLG, så det ska bli spännande. sen åker jag hem och har så jäkla roligt. DÖ.



PUSS PÅ DIG!

jag kommer inte höra av mig igen, och jag kommer inte ta skulden
så säg det och få det gjort, det finns bara ett enda sätt att brinna upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0