yesterday

det är konstigt, men när jag och mina kära vänner är i farten blir det aldrig som vi har tänkt oss! men jag gillar det, impulsgrejer alltså! nina dissade harry p. och kom ändå! hon kunde liksom inte vara utan mig, det bara är så. eller, kanske inte, men vi kan iallafall låtsas! vi var iallafall hemma hos hannah, carro med! peppen tog överhand, vi kirrade biffen (trots misstaget med glöggen, som vi inte behöver prata om.. pinsamt!) och såklart blev det ferre. edvin och hans två polare kom också, även marcus och peter! egentligen har jag inte så mycket att berätta, då det blev lite för mycket av det goda för min del. dumma emma! vi var iallafall hemma hos hannah, sen drog ninut hem med halvettbussen, hannah och carro drog på fest, edvin och hans polare drog till stadt. själv hamnade jag hemma hos hannah igen efter att ha åkt och lämnat dom andra, med marcus och peter ett tag, sen kom tropp och jocce. tillsist somnade jag, tropp och jocce och sov så sött vid två (?) och då var den kvällen över. sammanfattningsvis resulterade kvällen i en stor fet bula i huvudet, ont i ryggen pga en liten olycka och ett jäkligt dåligt samvete! MEN, jag hade iallafall kul, trots allt! JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER! punkt.

har bara varit i trollhättan idag, med mammut! köpte lite julklappar, en (troligtvis) nyårsklänning, osv. och just precis nu är jag så himla deprimerad! känns sjukt tungt att det är måndag imorgon, har en helvetesvecka framför mig! prov, läxor, inlämningar.. ÅNGEST! plus att man ska hinna med så mycket mer.. så synd om mig, åhhåhå! kanske ska lipa lite så det går över, eller vad säger du nina? 
känner mig rättså förvirrad förövrigt. förstår inte varför allt händer på en och samma gång? och ibland händer det fan ingenting. just nu händer allt, ganska jobbigt. borde vara glad egentligen, men det känns som om jag inte vet någonting längre. det är som när man har allt man önskat sig (inte för att jag har allt), men att man ändå inte är nöjd, fattar ni?  
äh, skitsamma. nu ska jag dunka lite lorre och vara en duktig flicka och försöka plugga! och förresten, finns det inget mattesnille som skulle kunna vara gullig att hjälpa en dum blondin?
PUSS


Kommentarer
Postat av: marcus

Peter är ett mattesnille kan jag lova ;) hoppas han läser!

2008-12-14 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0