you and i both

idag har jag varit världens bästa dotter! har hjälpt till hela dagen, eller från att jag kom hem ifrån hannah vid elva. hållt på med hästarna hela dagen och allt som hör därtill, har hjälpt mamma att städa, baka, osv, osv. OCH, det bästa av allt. tro det eller ej, men jag tog mig faktiskt tid till att springa mitt i allt stök. avslappnande mitt i all julstress måste jag säga! och inte blir det mindre stressigt av att vi aldrig blir lediga i våran familj heller. men vi, eller mamma och rolle, har bara sig själva att skylla. tar ju sin lilla tid att ta hand om alla dessa hästar! 

nu ska jag ta en välförtjänt vila, kika på en film och sedan blir det sängen i tid och sova uuuut! MEN, eftersom jag är världens mest rastlösa person hade jag helst velat göra något ikväll med, men jag ska försöka fortsätta att vara världens bästa dotter och hålla mig hemma ikväll! många plus till mig! blir staden med nina imorgon, köpa dom sista julisarna, osv. mys på kvällen om jag inte misstog mig! mycket som måste göras och många som man vill umgås med innan man åker upp till s-vall för några dagar! ååångest. men emma brukar alltid kirra biffen somsagt! min phonie lever ikväll, kom ihåg det!
PUSS



i said maybe
you're gonna be the one that saves me
and after all
you're my wonderwall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0