möt mig där båtarna rullar ut

känner att jag är en dålig människa som inte har uppdaterat nått på hela dagen! förlåt för det!
gårdagen var king, vi stannade hemma hos hannilutten hela kvällen lång, drog till torngrillen och käkade lite, sen somnade vi så sött. alltid lika roligt när man är med folk man tycker om! och visst känner jag nina rätt, hon kom ändå och taggade tillsammans med oss andra. tur för henne! och jag tror inte att hon ångrar sig heller..
är hos hannah nu, med henne, becky, carro och jonatan. kikar på beck och tjockar oss, men vi får det idag! blir bara mys ikväll, men det kan vi behöva.
PUSS











TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL MINA VÄNNER!
 PUSS PÅ ER!


ta mig till kärlek, ta mig till dans
ge mig nått som tar mig någonstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0