precis som romeo

landade för sisådär trettio minuter sen, hem ljuva hem. eller?
joorå, det är skönt att vara hemma igen, trots att det blev så hastigt. men har haft det bra, hade gärna stannat några dagar till, hann inte med att göra allt som skulle göras och umgås med vissa som man ville. men är snart tillbaka igen. samtidigt var det skönt att komma hem igen, till det vanliga. blev faktiskt lite besviken över vissa saker, över vissa personer. men, allt förändras, det är ju så.
förövrigt blev lördagen tillslut riktigt bra. victoria och sofia kom till farmor, dom två, jag och sandra drog till johannedal, träffade ett helt gäng med gamla godingar, vilket alltid är lika roligt! åkte med andreas och filip till stan, hem med bussen kvart över två. mycket skratt, vilket var välbehövligt. en bra kväll, det tackar jag mina vänner för!
nu ska jag sova, blir nog götet imorgon. gött!
puss och godnatt!

p.s matilda! jag ringer dig imorgon!=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0