varje litet steg

min motivation till att blogga ligger för tillfället på botten. kanske beror på att jag inte har något att berätta, eftersom att mitt liv är helt dött för tillfället. jag känner mig död, eller iallafall utestängd från verkligheten. det är inte normalt att jag sitter hemma två kvällar i rad. men jag har helt enkelt alltför upptagna vänner som inte har tid med en rastlös lite flicka som mig, så vad ska man göra? tack och lov blir det andra bullar imorgon, jag är taggad!

fast det är kanske bra att jag inte har något speciellt att göra på dagarna, har hunnit med sånt som måste göras. städa, springa, osv. sen är jag ju världens bästa dotter med, som jobbar och står i. och kirrar jag inget annat sommarjobb så har jag ju med säkerhet ett här hemma iallafall, vilket känns skönt!
ingen ridning idag, då både arisa och sune har tappat en sko, igen för sunes del.. men det var ju kul att han kunde ha alla skorna kvar på fötterna dom dagarna jag var borta iallafall. tokhäst!
nu ska jag packa och fixa allt inför morgondagen, drar in till stan och fixar det sista tidigt, sen hem till hannilutt med jannebanne, i think! kommer bli nice.
puss



förhoppningar och regnbågar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0