you turn my world to such a better place

gårdagen var en såndär dag då allt bara känns så himla bra! var först hemma hos hannelo med henne, carro, becky och janne. hann även träffa jess en snabbis! drog hem till marcus halv åtta för att kolla på film med honom, nina och peter. blev hostel 2, ettan var bättre! spelade gituarr hero, eller jag spelade två gånger, men jag är så jävla kass så jag blir bara suur! MEN, man kan ju inte vara bra på allt somsagt! sen drog vi och kollade på lussebandyn, kul att träffa folk som man inte träffat på länge! och speciellt våran kabel såklart! BLI FRISK NU DIN APA! åkte hem till hannah kvart över två, kom i säng vid fyra på grund av olika anledningar. men kvällen var bra och jag är glad! wiho!

vet inte vad som händer ikväll. sitter för tillfället i min alldeles egna lägenhet nu, eller egentligen hannahs, men det pratar vi inte om högt, vi kan ju iallafall låtsas att det är min för ett tag! hon är med familjen och käkar julbord, ska leka med henne och carro sen! nina tycker det är viktigare med harry potter än att vara med oss, så hon dissar och är hemma, såklart! jävla bettan! men vi får se hur kvällen slutar, jag är iallafall taggad, såklart!
förövrigt är jag nog en idiot som dissade erik, anders och rogers förslag om att hänga med till karlstad och partaja. jag måste vara sjuk i huvudet! men är man inte arton så känns det rätt ovärt att chansa. men ändå! åh!
nu blir det oth sålänge! RING!
PUSS



pirrelirill

Kommentarer
Postat av: Angelica

Thihihi ;) jag är ju frisk din mupp <3

2008-12-15 @ 01:59:14
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0