always on my mind

är rädd att mitt lång, saftiga inlägg inte kommer bli så långt och saftigt, då tiden helt enkelt inte räcker till. är även rädd att jag har lite viktigare saker för mig. hör och häpna, men det gäller plugg. jag ska plugga rumpen av mig! sen ska jag hinna med att dregla och vila ögonen lite on somebodyyyyy. haha, jag är patetisk, men det är kul.

fredagen blev faktiskt riktigt lyckad. troligtvis för att alla var så sjukt peppade, för maskeraden sög rumpa. bara kul att träffa folk och make some moves. det var det enda. men förferren blev lyckad, troligtvis för att jag var med folk jag tycker om. det brukar alltid bli bäst då! sen blev det lite för mycket för allihopa, men vi hade kul. riktigt kul dessutom. puss på kvällen och puss på mina älskade vänner!

lördagen tillbringades till att hjälpa hannah att städa lite, sen åkte jag hem, red och sånt. vid sju åkte vi till stan, jag, mamma, rolle, erik och annjelika hade en liten familyevening. fast charlotte var ju också med. men vi käkade iallafall på italia, satt där i tre timmar. sen åkte jag hem till hannah och pratade en massa, såg lite OC och soooov. 

igår ringde mamma och väckte mig åtta, åkte med henne till örslösa och fixade hästarna, och så vidare. åkte hem sen och red. suuuuperfin var han. kortare martingal och raspade tänder har  verkligen gjort super. min lilla pojke. sen kom erik och charlotte på kvällen, myste framför tvn och var allmänt social. och vet ni vad, jag pluggade faktiskt riktigt mycket! plus till mig! 

idag har jag bara varit på skolan, som jag fortfarande är på. har hunnit med en massa saftigt snack med nina. det gillar vi! träffat mina andra, bästaste, klasskömpisar också. min klass är bra! massa skratt och roligheter. träffat på en äckelpäckelgubbe, som nina gääärna vill ha, eller hur var det stumpan?=D HAHA! halv fyra, fyra kommer mamma och hämtar mig. snabbt hem, sen blir det JOHAN-TRÄNING! älska!

nu ska jag återgå till den duktigaste emman som finns i hela världen. och dregla vidare, såklart.
PUSS




FÖR VAD HÄNDER IHELGEN KÄRA VÄNNER?=D
 

Kommentarer
Postat av: kanina

aa han va ju riktigt mums-mums! haha.

du är väl på ang. badtunnan imorgon?! (du kan inte säga nej)

hoer av dig soetnos. pussen

2008-11-19 @ 15:37:27
URL: http://ttwiceasbad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0