du hade tid

sitter på skolan nu, i onödan typ. kul, men det är som vanligt. allt är som vanligt. jag hatar det. men det är kul att träffa klassisarna, dom är bra! men somsagt, jag hatar att göra saker i onödan, det är typ det värsta jag vet. hatar. bara studiepass, ingen idrott för min del då jag mår piss och hälsopedagogiken är inställd. kul. fast skönt att sluta tidigt, men ändå. jag får damp.

jag vill inte hem heller, har ändå ingenting att göra. bara rida en galen ponny, sen ingenting mer. eller egentligen en massa saker, plugg i mängder, städa rummet, osv. alltså en massa roliga saker. åh, jag orkar inte. blä på allt. just nu tänker jag bara framåt, om några veckor. jag längtar.

längta inte tillbaka till dåtiden, det kommer ändå aldrig tillbaka.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0