FINALLY

fredag hela veckan, HEJHEJHEJ!!!
älska fredag och älska ramsan! den ska sjungas för fulla muggar ikväll, det ska jag se till! lite norrlandsanda finns allt kvar i mig. kingelischus!

somsagt, äntligen är den efterlängtade fredagen här och vi är peppade som bara den. TAGGA BRUDAR, TAGGAAA! kvällen kommer bli bäst, jag bara känner det. puss på det! är hos hannah med henne och zarro, ska fixa lite stuff och oss själva såklart. sen drar hela planeringen igång, bara att hoppas att allt blir som vi tänkt oss!

cpdags, sen ska jag ta tag i mitt liv och börja peppa!
ha en bra kväll kära vänner!
puss




FIRAR JANNEBANNEBUS IDAG=D<3


Kommentarer
Postat av: SB

BRA EMMA! den ramsan ska du föra vidare, (glöm inte bort att tänka på oss när du kör den bara,thihihi)



ta det lugnt ikväll nu bara, vi rings gumman!

2008-11-14 @ 17:09:48
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0