här kommer lycka för hundar som oss

som jag sagt så många gånger förr, DET BLIR ALDRIG SOM MAN HAR TÄNKT SIG! nog det bästa ordspråk (säger man så?) som finns! men iallafall, utgång igår, ljustadalen/johannedal och det var faktiskt helt okej, över förväntningarna om man säger så. kul att träffa en massa goa människor, det gillas! sen blev det lite panic at the disco, men så kan det bli ibland och som tur är kom alla hem välbehållna, vi kirrar alltid biffen, vi brudar! hade iallafall kul mestadelen av tiden, så det var ju bra. jag, MN och carran fick till och med känna oss som att vi var unga på nytt, åkte epa hem och det händer ju inte alltför ofta nu för tiden! HAHA! och som vi alltid säger, vad vi än gör tillsammans, så blir det alltid bra! måste bara tillägga att sandra glömde göra sin dagliga godnattgest innan vi somnade, sorgligt men sant. men du, du är förlåten!

har bara legat hemma hos SB hela dagen, jag, hon och carro. dom andra brudarna for hem vid halv ett. kollat på tv, surrat på och bara tagit det allmänt chillerill. hunnit med att gå på tempo och lagat mat också. inte alltid man har sånna dagar, men det är gött, som vi säger söderöver!

ikväll vet jag inte vad vi ska göra riktigt, om det blir mys hemma eller om vi drar ut endå. det återstår att se. jag hoppas på det sistnämnda, men vet inte om mina kära vänner är så pigg på det. bara en brud vid namn caroline, men alla ska ju vara med på det! jag håller tummarna i vilket fall som helst, gör det du med!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0