innan mörkret faller

har varken lust eller ork till att skriva egentligen. jag är deprimerad. rätt töntigt egentligen, har ju knappast nått att vara ledsen för, mer än att jag ska åka ifrån världens bästa människor. värre än så är det inte. åh vad jag hatar dethär! men har haft världens bästa veckan. det är huvudsaken. nu lever jag på dethär ett tag framöver.

saknat sunebus, hjalleponken, dom andra öttumstöntarna och my monkeys. ska bli rätt skönt att komma hem på det viset. men ja, jag vet inte vad som är bäst egentligen. bla, bla, bla.

gårdagen var rätt impulsiv, det gillar vi! blev lite partaj hos farmor med brudarna, tog 22.25 bussen till staden, träffade vic och nåra av grabbarna på bussen, fun! så vi hängde med dom och var cool på navet ett tag. sen gick vi till kebabcity och var ännu coolare. rätt soft! sen vandrade vi hem till joel och spelade lite kort, tv och bara umgicks. lika bra som vanligt!

nu ska jag och SB (hör och häpna) hem till farmor och, lyssna nooga.. jo, PLUGGA! så jävla mycket plus på oss så det finns inte. rätt stolt. sen får vi ju se HUR MYCKET plugg det blir också. wish us good luck!
puss

Kommentarer
Postat av: maria

du är inte töntig, du är bara så jävla bäst <3

2008-11-02 @ 20:27:15
URL: http://mariatn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0