its like youre my favoritedrug

effektivitet är inte min starka sida för tillfället. jag och sandra som pratade och det och peppade. jag hade ju faktiskt bestämt mig att jag inte ska göra allt i sista stund, men ändå blir det så. vad sur jag blir! nej, idag känner jag att jag måste ta tag i det, nu ska jag bli en duktig flicka som gör det på en gång. det underlättar ju rejält och det vet jag, så varför inte bara göra skiten på en gång? nepp, nu ska det bli ändring på det!

har FSF nu i tre timmar, sen samhällskunskap i en timme. men det är lugnt, eget arbete och det är alltid skönt! sen hål i några timmar som varje torsdag, för att invänta matte som är typ fyrtiofem minuter, vääldigt peppande. men duktig som jag är så stannar jag kvar, fast jag inväntar döden, det vill säga att jag får det bekräftat, ig på matteprovet. kul!

blir troligtvis träning ikväll men min totalt helgalna ponny. det har verkligen slagit slint i huvudet på honom, hoppar och far åt alla håll och det ska helst gå i hundratio. galen. men ibland är det kul, ibland är det bara jobbigt. men han har nog fått vinterkänslor, vi får skylla på det! bara att hoppas att han är lugnare på lördag! tokhäst=D

nu ska jag börja mitt nya liv, EFFEKTIVITET!
puss



JAG VILL DIT NUUUUU!!
oförglömmligt, mer behöver jag inte säga.
och jag tänker på dig ibland, dumt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0