nothing else matters

jag är en mycket ledsen flicka, världens bästa plan kraschade och det är sämre än sämst. jag hatar dethär!
men reservplanen är bra den med, det tycker jag! hem tio i två, provrida två hästar som kommer, en stor och en ponny. sen blir det troligtvis party ikväll och imorgon blir det badtunna hos angelica. så det känns bättre nu iallafall, mitt i allt det tråkiga!

är fortfarande kvar i skolan, trots att jag slutade tio. jag är inte helt frisk, men det har jag redan konstaterat. men har haft för mig andra, viktigare saker, än att åka hem. sen har mamma haft en dålig dag, så lika bra att hålla sig undan!

var i götet igår, på åby. och igår var det inte berras dag, troligtvis sjuk. tråkigt, men det är bara att ta nya tag! men jag hade kul ändå, träffade några gamla godingar från förr i tiden, riktigt längesen. men dom var sig lik, det vill säga riktigt trevliga, och riktigt mumsmums, som nina skulle sagt! men ingen mr.a, det är skit. tror jag hoppar över det kapitlet nu, hur sorgligt det än låter. hade roligt på hemvägen iallafall, tur att jag finns som kan liva upp stämningen! wooohooo! eller tur att mina kära vänner lär mig så mycket tokigheter!

ska återgå till något viktigare, mumsigare saker.  
puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0