youre so naive

först och främst vill jag meddela det otroliga..
JAG FICK G PÅ MATTEBPROVET!!! kan ni förstå, emma olsson får godkänt på det omöjliga? ja, mirakel kan ske, nu är det bevisat. visserligen var G sju poäng, vilket jag fick. inte bra, men i vilket fall som helst G, det är huvudsaken!

sitter på skolan och är irriterad, kom hit för en lektion och vad gjorde vi? joo, käkade frukost. nödvändigt. sur jag blir! sen så skulle vi tydligen på boxning, men det hade hon inte sagt till mig. sur för det med! men får dra med mig hannelo på boxning någon dag så är det kirrat! och det är ju kul att nästa buss går halv ett. sur för det också! men duktig som jag är så sitter jag kvar på skolan och pluggar. massa jävla plus till mig! sen får jag ju träffa ninisen idag, så då är jag inte sur längre! nana=D

träning för hela slanten igår! tänk er, jag är på skolan från att den öppnar, till att den stänger? haha, patetiskt. men satt och väntade på att mamma skulle komma och hämta mig, för vi åkte direkt till örslösa och släppte in dom hästarna, sen hem till angelika och hämtade henne och henns pålle och sen till träningen. men iallafall, slutade halv fyra och som tur var kom janet så vi väntade tillsammans! snajsigt!

träningen gick faktiskt jättebra, vilket jag inte trodde! han var lite uppspelt ibörjan, men han lugnade ner sig efter ett tag. red samma övningar som dom gjort för lotta björe i lördags, så idag var det iallafall riktigt bra övningar. kanske för att det inte var elisabeths övningar.. bra att få hoppa honom lite innan tävlingen! och jag är fortfarande sur över att jag missade lottaträningen i lördags, varför ska allt hända när man är borta? men det kommer ju fler chanser satt!=D och angelika hade ju med sin treåring och hon har blivit jättefin!=D sen när vi åkte hem fick maria för sig att jag skulle rida naomi åt henne, så vi åkte hem till angelika och så red jag ett pass till. det var hur kul som helst att få rida en riktig storhäst, för det var ju ett bra tag sen. bara ridit travarna när vi ridtränat dom, chickan var den sista jag red och det var liksom på den tiden då vi bodde i tun! haha. justja, plato också, men han är direkt inte min typ av häst plus att han är typ 155! men det gick i vilket fall som helst asbra och det var hur kul som helst! hoppade lite småhinder ochsånt. nu längtar jag till storhäst som bara den!=D

ikväll blir det bara en hemmakväll med idol och gotta, förbereda sune och sånt. för imorgon är det årets sista tävling! håll tummarna på att jag har en lugn och sansad häst som lyssnar på vad jag säger och inte på vad han vill!=D haha!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0