puss och godnatt

har varit med hannelo hela dagen lång, sover här inatt med. det är mys och hannah är bestisfestis.
har haft för oss lite av varje, bland annat är väldigt fagra bilder tagna på väldigt fagra ställen. mina vänner har sjuka ideér! därför jag gillar dom, såklaaaart! nu väntar sängen, och vet ni vad? inget pluggande idag heller. skjut mig, typ. vet inte om jag går too school imorgon, känns ovärt om jag ändå inte pluggat. aja, vi får se om jag tar fram min smarta, duktiga ochbästa sida. vem vet liksom, mirakel kan ske. måste ursäkta mig för allt tjat om plugg, jäkligt tråkigt och deprimerande, men det är det som tynger mig allra, allra mest. böhö.

pratade med nina, goda nyheter som gjorde mig till en lycklig flicka. det kommer bli mycket, mycket bra om jag får bestämma. kingeen säger jag bara! och kim, gör mig stolt förfan!=D go for it bitch!
puss på er

p.s IMORGON KOMMER BLI BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE
och gud (eller vad nu än heter, vad du än är eller vafan som helst) låt det bli så med




 

Kommentarer
Postat av: HAnnah!

IT`S GOING TO BE SO MUCH FUN BABY!

2008-11-13 @ 22:55:14
Postat av: niniskaninis

IDAG KÖR VI EMMA. jag ska makea ett move också, så att det kan hända något någon jävla gång! <3

2008-11-14 @ 14:35:21
URL: http://www.ttwiceasbad.blogspot.com
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig Fredag! :)

2008-11-14 @ 14:41:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0