cry me a river

JAG ÄR GLAD! och egentligen vet jag inte varför? har inte gjort nått speciellt, förutom att umgåtts med människor jag tycker om! tror det är det som gör mig så glad, och lycklig!

har haft två jättemyspysiga dagar med några favoriter! DET GILLAS! var hemma hos angelica i järpås igår, med henne, nina och hanna! lite drama i början, då ninas buss åkte i diket och blockerade halva vägen, en hysterisk busschaffis och en galen tant. dom sa det till och med på radion, så kära vänner, nina satt på den bussen satt ni vet! coolbryyd!=D så vi fick rädda den ensamma lilla flicka och åka till järpås tillsammans. väl där käkade vi äppelpaj och myste på! sen kom johan och erik och gjorde oss sällskap med en skräckis, the strangers! varför alltid skräckisar? men eftersom jag är typ coolast i hela världen så satt jag faktiskt i en fotölj, alldeles själv! sen kom även hanna efter ett tag, då hon hade varit duktig och tränat!=D sen blev det klädpoker, nattvandring och massa prat. greveholm får inte glömmas! vid tre åkte pånkarna hem och runt fyra drömmde iallafall jag sött!

gick upp runt halv elva, bra jobbat måste jag säga! käkade frulle och myste på. tog tåget hem vid halv ett, jag, hanna och nina och sa hejdå till angelica och järpås! TACK FÖR EN MYSIG KVÄLL/DAG!=D<3 åkte direkt hem till hannah, där även carrolinen var och efter ett tag kom även beccy!=D surrade på och planerade en massa. det kommer bli kanon!=D GE MIG FREDAG NU, TACK! kom hem för en timme sen, ska bara packa och lite sånt, sune får vila idag! tar bussen om en halvtimme och åker tillbaka till hannah igen och umgås med henne och carro! sover där inatt med, mys! telefonen är med!
puss


Kommentarer
Postat av: SB

kom hem nu,tack.















JAG SAKNAR DIG FÖRFAN!!!!!!!!!!!!!

2008-11-12 @ 18:43:41
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0