pokerface

jag ger helgen många, många plus. den har varit great! tack och lov för det, annars hade jag gått under jorden! så nu tänker jag dra ett såntdär jobbigt, långt och ointressant inlägg bara för att!
var ute på äventyr i fredags med angelica och nina. var meningen att bara jag och kabel skulle ferra, men nina ångrade sig i sista sekund och det var väll tur det! fest på skaragatan med dom, amanda och ett helt gäng med grabbar. en massa mumsmums, och då menar jag veeerkligen mumsmums, och det är nice! riktigt, riktigt trevligt och det måste göras om snarast. bästa kvällen på länge!
sov över hos nina, så jag vaknade upp i källby utav att en viss erik ringde klockan tjugo över åtta.. inte alltför kul! men vi var förvåntasvärt pigga, så jag tog bussen hem i tid för att hinna med alla pållarna. red dom två nya, den stora ska till matfors och hon är riktigt trevlig faktiskt! jag gillar hennes sätt, supergullig och mysig, så hon kommer bli en bra ridskolehäst! och trots att jag gillar hästar med lite fart i så tycker jag att hon är mysig att rida, inte för seg, men inte för framåt heller. kommer bli en jättetrevlig häst! och den andra, d-ponnyn, är superfräsig! inte som sune, men bra. en mysig häst som nog har en hel del i sig. med lite mer träning kommer hon bli riktigt fin! förhoppningsvis har vi kvar henne ett tag, tar med henne ut på några tävlingar ochså. och mamy red sune med. tror inte jag förstår vilken underbar häst jag har. eller det är klart att jag förstår, men inte att han är så bra som han verkligen är! det är helt sjukt vad han har utvecklats! så himla fin! var jättekul att få se någon annan rida honom, var väldigt, väldigt längesen sist. och mamma var i chocktillstånd hon med, "vilken ponny, det har ju blivit som att rida en fin storhäst". och det är det ju med, men det känner man först då man sätter sig upp på andra hästar. men det känns så himla skönt att allt slit har fått belöning nu. nu är det bara att hålla tummarna på att dethär håller i sig, för då kommer han kunna gå riktigt långt i både hopp och dressyr!
på kvällen fick nina komma på besök i öttum, sen drog vi till angelica och badade badtunna i några timmar. myyyys! sen skulle vi se på någon skräckis, men jag somnade innan filmen hade börjat ens.. kul! jag var skitsur när jag vaknade imorse och insåg att jag hade somnat vid elva.. suuuuur! men drog hem vid tolv efter att ha tillbringat hela helgen med dessa två brydar! tack för helgen, puss på er och en massa jävla plus för att ni är bra! åkte hem och kollade lite på idolreprisen, insåg att jag är lite hemligt förälskad i robin bara för att han har blivit så himla bra, sen har jag ridit och allihopa gick super!
imorgon är det johan-träning och det är bäst, nu ska jag gå och plugga som en häst.. HAHA, tjejer, nu har jag kommit på ett till rim! satt nämligeN och kom på världens bästa rim igår, men det visas tyvärr ej offentligt!
PUSS

justja, lite ironiskt att mitt förra inlägg hade rubriken "nothing else matters", och en av festens absolut bästa stämningshöjare var just den, hur nu det går till? haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fel att du kommer till matfors istället för hästen...suck.

2008-11-30 @ 22:13:53
Postat av: SB

det var sandr asom skrev det där*

2008-11-30 @ 22:14:41
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0