over my head

kära vänner, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering! förlåt för det! har helt enkelt inte haft tid eller ork att uppdatera. eller, jag skrev ett sjukt långt inlägg i lördags, sen ville inte datorn vara med längre och hela inlägget försvann. kul, jag blev sur, sket i det och gick och la mig istället!

uppdatering om helgen!
i fredags åkte jag hem efter att ha suttit på skolan i flera timmar, trots att jag inte hade någon lektion förutom detdär med frukosten. tog tjugo i två bussen, åkte med sickan till kliniken, träffade mr.a en snabbis, sen var jag med erikoo en sväng med. hem och fixade sune och prylarna, gick 35865467 mil, för jag trodde att sune var påväg att få kolik eller nått liknande, men falskt alarm som tur var! sen kikade jag på idol och blev ledsen för att den bästa åkte ut. BAJS. men han ska göra en skiva, det har jag bestämt! sen gick jag och la mig och sov så sött i mina underbara säng.

klev upp klockan fem på lördagmorgon, efter att ha sovit fyra-fem timmar. det är gött! åkte iväg till tävlingen vid sex, me and mamyyy. tävlingen började åtta på grund utav att det var så himla många startande! sune var lika galen som han har varit den senaste tiden. hoppa och for åt alla håll, tror dom flesta trodde att både jag och hästen var dum i huvudet! men efter ett tag lugnade han ner sig och blev sådär perfekt. hyfsat lugn, spänstig och lydig. blev fyra i LD:n, sju placerade och tjugosju startande. han var så himla fin! är jättenöjd med hela rundan, hur han var och hur jag red. det är en sånn runda som var perfekt, så som jag vill att det alltid ska kännas! i LC:n blev vi sjua, tolv placerade och fyrtiosju (!!) startande. var verkligen supernöjd med sune, han var så himla duktig! mindre nöjd med min ritt, men jag är ju perfektionist, så jag överdriver nog lite egentligen! red bara för att vara nolla, då banan var ganska krävande och svår, plus att jag ville avsluta säsongen med en bra runda. hade kunnat rida mycket kortare vägar, osv, men jag galopperade bara på och hade ett bra flyt, så jag är jättenöjd! det blev en lång dag, så sune var jätteduktig! en skön avslutning på säsongen! på kvällen var jag bara hemma, kom hem typ halv sju.. så jag somnade tio, PÅ EN LÖRDAG! haha!

igår fixade jag stallet, åkte till erik och hjälpte honom en sväng, sen hem och firade fars dag, annjelika klippte sune och sen blev det sängen. inget plugg, vilket är mycket, mycket illa! nu blir det plugg för fulla muggar i veckan!

idag blir det johan-träning!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0