run the show

nina har just lärt mig att lyssna på lorentz, riktigt bra faktiskt! tack för det ninaaaaa!=D<3

sitter på skolan, har samhällskunskap, bästa lektionen på veckan om jag får säga det själv! dagen har gått fort, och jag är på bra humör. det är en såndär lätt dag idag, trots att vi skulle lära oss olika stenar på geografin och ekvationssystem på matten. DET GILLAR VI! slutar halv fyra, då drar jag hem och rider sune och sen får jag se vad som händer ikväll. x-dag imorgon vilket betyder att vi är lediga och jag är taggad på att göra någonting ikväll, någon som vill göra nått maybe?=D

träningen igår gick jättebra, johan är verkligen BÄST! skulle vilja träna där varenda dag! en ganska lugn träning, mest markarbete, kontroll, lydnad och gymnastikhoppning. sune ville mest bara busa, men efter några om och men blev han lugn och det gick super! efter träningen kollade johan tänderna på sune och fixade dem, så nu lyssnar han förhoppningsvis ännu mer! och igår när jag kom hem så hade mamma köpt ett nytt vintertäcke till sune och en magplatta, sen träningen och sunes tänder. det kostar att ha häst, men som tur är har jag världens bästa mamma! puss på henne!

åh, jag vill göra massa saker just precis NU!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0