when you were young

har konstaterat det nu, jag vill seriöst inte bli äldre. jag vill att allt ska vara som det är, just precis nu. eller inte som det är nu, men som det var i somras. det var, är och kommer föralltid att vara det absolut bästa. har även konstaterat att jag har världens bästa vänner. ni är värd det bästa och jag är världens lyckligaste människa att jag har er. samtidigt är jag världens olyckligaste att jag inte får vara med er hela tiden, men det är en annan femma. ni är här ändå, på ett vis. ibland, eller oftast, känns det oerhört tungt, men det är bara att blicka framåt, tänka på det vi ska göra och vad vi har gjort. det är det bästa.

åkte hem igår, så nu befinner jag mig här nere igen. vet inte vad jag känner egentligen, bara att allt är tomt. jag är tom och allt runtomkring mig är tomt. men jag lever iallafall. det var jobbigt att åka, väldigt jobbigt. jag förstår inte att jag aldrig lär mig? men det är väll så, det blir aldrig lättare. jag hatar att säga hejdå, det har jag konstaterat också. sa hejdå till anna och maria utanför JB, sen följde carro, rebecka och sandra mig till tåget. dom är så jävla ful! tror det är därför jag älskar dom så jävla mycket? men jag fick iallafall skratta lite mitt i sorgen, det känns alltid bättre då. men tågresan gick fort, trevligt sällskap till stockholm som annars är den jobbigaste biten, sen därifrån till skövde går det alltid fort. inget plugg blev det och inte är jag förvånad. åh vad sur jag blir på mig själv!

var hemma idag också, känner mig så jävla seg och nere. men imorgon blir det iallafall skolan. måste plugga nu, veeerkligen! som ett litet FA! (bruudar=D) red sunebus idag och ja.. han var galen! under alla år som jag har haft honom så har han nog aldrig varit sådär som han var idag! HAHA, tur att man har ridbana och staket iallafall, annars hade det kunnat gå hur som helst! men efter sisådär tjugo minuter kunde han iallafall trava normalt utan att bete sig som världens maffigaste rodeohingst! men trots allt, han är bäst! förövrigt så är det årets sista tävling på lördag, tjugoåtta stycken anmälda till LD:n och fyrtiosju stycken i LC:n, bara i kategori D. det märks att man inte bor i norrland längre!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0