who knew

och tänk er, vi har haft mer snö än i sundsvall! typ woooooow! men snart är det borta och det blir bara en massa jävla blask. sen har jag inte kunnat rida heller, eftersom sune inte har några sulor eller broddhål i skorna. kul. han kommer vara galen idag!

chillerilldag igår, bara en lektion, så jag har bara umgåtts med mina klassisar och grejat på. träffat ninas ponke också! skrattat och känt lite glädje, det är bäst. sen blev det jobb på kvällen! känns bra i plånkan sen!
idag har vi bara idrott, sen hälsopedagogik och vi ska på vattengympa. fyfan vad jag ska vara hurtig idag. kanske ska passa på och gå hem när jag ändå är igång? det är ju bara två mil hem satt.. sen ska jag försöka rida mitt vilddjur till häst och förhoppningsvis kommer den nya storhästen hem idag med. det ska blir fun, fun, fun!=D måste väll plugga också antar jag! like always.
imorgon blir det erik hela dagen lång, följer med honom till götet och startar berra på åby. håll tummarna för en ny vinst, trots att motståndet är betydligt tuffare i dethär loppet. kanske hänger med han till huvudstaden på fredag med, vi får se! annars kanske jag gör något helt oväntat. vi får se, vi får se.. det får tiden utvisa!
puss på er!



behöver lite kärlek från fel sort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0