everything feels far away

jag har "hemlängtan"! eller egentligen inte, men jag säger det ändå.

för det är bara en liten sak som fattas i mitt liv, och det är några av världens finaste människor. det är så tungt att inte få ha er här. jag saknar allt, precis allt vi har gjort, precis allt, allt, allt! varenda liten sekund med er är värdefull och jag är så oerhört tacksam för att jag har er. med er är allt så himla enkelt. det finns inga ord egentligen, ni är bara bäst! ett stort och fet TACK för allt, jag älskar er!<3 

ursäkta, men det var tvunget helt enkelt!=) har en "tycka-synd-om-mig-själv-dag" idag. behövligt ibland och nu är det ett sånt tillfälle. först och främst snurrar det en miljon tankar i skallen och det gör mig galen! jobbigt, jag hatar när jag inte vet hur jag ska göra med mitt liv. bajs på det. sen så har denhär dagen varit jävligt pissig och onödig. först fick jag gå upp flera timmar tidigare än vad jag hade behövt, var tvungen och fixa stallet osv, sen fick jag åka en buss som går först till skara, sen lich. plus att jag fick vänta i skara i en timme. KUL! sen när jag väl kommer till skolan, då är lektionen inställd! ännu mera kuuuuul. åkte in bara för den lektionen och sen är skiten inställd! BAJS! men får hoppas att dagen vänder till nått bättre helt enkelt. vem vet. blir nog mys med brudarna och några ponkar. eller party. vi får se vad som känns lockande. men om det blir tävling imorgon blir det nyktert iallafall!=)

nu ska jag kila till mina HP-brudar, som varit duktiga och orienterat i äckelvädret (ännu mera deprimerande).
byeeeee

förresten gick träning bra igår, sune var en duktig ponke.
överskottsenergi till tusen och laddad som en kanon, men det är bara positivt.


Kommentarer
Postat av: rebecka

Jag saknar dig världens bästa Emmis. :(<3

2008-10-10 @ 17:26:30
URL: http://rebeckasahlin.blogg.se/
Postat av: SB

min bästaste,jag saknar dig så det gör riktigt jävla ont......

2008-10-11 @ 01:23:16
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0