good girl

det är sjukt, dagarna bara speedar förbi och om ungefär en vecka är jag tillbaks i sundsvall igen. GÖTT!
sjukt mycket i skolan denhär veckan, enda veckan sen jag började här som jag kan säga det. så jag ska inte klaga! fast det känns lite tungt för tillfället, men ska bli skönt när det är avklarat.

har haft världens vitaste helg ihelgen, har varit rätt skönt det med, trots att jag blir galen av att inte göra nått speciellt.
i fredags var jag hos erik hela dagen eftersom jag var ledig=D hjälpte till i varnhem, lägenheten och sen käkade vi på benidorm innan hemfärd. tränade för mami med sune också, han var så himla fin! känns verkligen jättebra!
igår var jag hemma HELA dagen, red ut en låång sväng i det fina vädret, åkte till lich och handlade, cycklade en låång tur och sen var jag världens duktigaste flicka och umgicks med mamma och rolle hela dagen. pluggade faktiskt lite med, starkt! PLUS I KANTEN!
idag har jag ridit och fixat lite i stallet, städat rummet och kollat på idolreprisen. men nu är jag taggatd för att plugga, eller taggad och taggad, jag är tvingad att känna mig taggad. ska göra färdigt så mycket jag bara kan idag har jag bestämt, och så ska det bli! ska ut med hojen sen med, snajsigt!

inget planerat i veckan, förutom plugg och träning.
ska ta tag i pluggandet nu när jag ändå är igång, ciao!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Snart är du här hos oss igen bästa Emma! :D Då måste du komma hem till mitt nya place ju! :) Saknar dig! :)<3

2008-10-19 @ 19:16:08
URL: http://rebeckasahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0