livet är en fest

JAG ÄR PEPPAD SOM ALDRIG FÖRR!!!
blir mys nu med brudarna, finmiddag och sånt. jag, anna, carro och maria har ju flyttat in hos SB över helgen. det är nice! så vi ska somsagt käka här, göra oss iordning osv. även becky och erica kommer. sen blir det utgång, jag är taggad till tusen!

har varit med tillerill idag, efterlängtat! åkte till birsta och kikade lite och bara surrade på, hade så mycket att ta igen. åh vad jag saknat dig! så nu blir det GHS tillsammans iallafall! kom hem vid två till sandra, carro och hon satt och bara lökade i soffan, medans maria och anna hade varit duktiga och gått till matfors fram och tillbaka för att fixa lite grejer. dom anlände strax efter mig, utmattade, MEN ack så duktiga! plus till er brudar! nu nördar jag och carran dator, dom andra fixar sig. måste ta tag i mitt liv, snaart..

igår lagade jag och SB lax, pressad potatis, gosås och sallad. grymt, om jag får säga det själv! för gott, ja det var det! dom andra tre bruttorna anlände runt nio-halv tio, först skrämmde vi dom och det funka. men värre blev det för oss två. jag höll bokstavligt talat på att dö för en sekund, innan jag fick världens skrattanfall. som alltid när jag blir rädd. men iallafall, dom hade lurat i pappa johansson att han skulle skrämma oss, han kom gående på vägen, men luva över huvudet och gick som ett sär, bara det gjorde mig rädd. sen närmar han oss och när han mötte oss, då kutar han mot oss och skriker som en jävla galning! till och med dom som visste att det var han blev asrädd, då förstår ni nog hur det var för mig och sandra. fast värst var det allt för SB, som vanligt! HAHA! men pjuuh säger jag, inga mer skräckfilmer för min del! FAST det varade ju inte så länge, för efter ett tag kom david, oscar och emil, då blev det äckelpäckelfilm. tur att jag hade anna vid min sida! jag som inte brukar vara fjantig.. hm? somnade iallafall vid tre inatt, inte halvsex som sist.. HAHA

nu ska jag peppa, tagga utgång. det ska bli bra, det ska det!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0