save the lies

ibland tror man bara inte att vissa saker är sant!
tänkte skita i geografin imorse, men duktig som jag är så gick jag upp sex ändå, ställer mig i pissregnet, väntar på bussen, åker till skolan och är där åtta, som jag ska. MEN, vad tror ni händer? joo, självklart är lektionjäveln inställd! kuul. min tur, som vanligt. fast det kanske var lika bra, sitter och pluggar med mariam och fortuna, duktiga flickor! så sitter här, sen åtta, nästa lektion är tjugo i tolv. jaherregud. ibland bli det så! har samhällskunskap, eget arbete. gött! sen har vi psykologi, redovisning. men det är toklurre!=) jag är van, det var iallafall bra med att gå på skvadern!

idag blir det bara rida, köpa ett skrivbord och plugga.

träningen igår gick kanoon. han är bäst min lilla pojke! nått snesteg från min sida, men det reder han alltid upp. jättebra uppvärmning, mjukgörande. sedan galopperade vi över bommar med olika antal galoppsprång som en liten bana, travhoppade upp dom, hoppade trekombination med tre maffiga oxrar och hoppade upp dom på en trippel som slutade på 125. han var så gryyymt fin! åh vad jag älskar min lilla plutti! johan gillar honom riktigt mycket och det är ju superkul! alltid kul med lovord!=D

trött på vissa, men lika bra att låtsas som ingenting. dom vet ändå ingenting.
nu ska jag vara effektiv, köra så det ryker liksom! ciao!



men du, du sätter höstsolen i eld

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att allt går bra för dig där nere. Ville bara tacka för dem fina kläderna och tavlan som flisan fick 'har inget nummer till dig längre* Ta hand om dig ses något framöver =D

2008-10-22 @ 14:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0