sometimes we all had bad day

en äckelmåndag blev just till en supermåndag!
ingen johan-träning idag egentligen, men ändrade planer och jag är glaad!=D det är kingen!
förövrigt har måndagen varit bra faktiskt!=) skolan gick fort, började tjugo över tio, bara film, pratade bort studiepasset och sen for vi till skara på babysim. världens sötaste bebisar! och två av dom kan skatta sig lyckliga, snajsiga pappor! sen berättade nina att hon läste min blogg också, så HEEEJ NINA!=D
slutade två, mami kom och hämtade mig, pratat med erik, kollat hur stallet blir och nu ska jag plugga en stund.
jomen en helt okej dag!=D och det bästa kommer ju sist, trääning!=D ihelgen ska vi förresten åka på klubbhoppning, ska hoppa 90-1meter om det går bra idag!=)
och förrsten så måste jag nog vara världens klantigaste människa? tappar kniven på golvet (klantigt), böjer mig ner och ska plocka upp den, och vad händer då? jo, jag tänker inte på att jag har mjölkpaketet i andra handen, så där stod jag, med kniven på golvet och mjölk över hela byxorna. YES! toppen. sen glömde jag skriva med p på matteprovet, så nu blir det definitivt ig. kuuuul!
ska ta tag i mitt liv nu, tjing!

Kommentarer
Postat av: N

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ EMMA =D

2008-10-22 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0