tillbaks i matchen

hej mina kära vänner!=D

nu är jag tillbaka igen och det med besked!
efter ett extremt långt uppehåll är jag nu peppad att ta tag i dethär!
för jag menar, nån stackare i norr kan ju alltid vara nyfiken att få veta hur livet lever här nere i söder..
nej, jag är taggad!

livet leker för tillfället;
jag har världens bästa vänner, (som jag tyvärr saknar bajsmycket)
men mina lichbrudar är kingelingen, monkeyponkeysarna
skolan rullar på, slappt och alldeles perfekt, med en massa sköna prickar i klassen
erik ska flytta hem och det innebär jobb och pengar för mig, men framförallt att jag har världens bästa låtsasbrorsa bara nån mil bort och det är en massa plus. och han tar alltid med mig på en massa skojigheter och det gillar jag!=D
nya bekantskaper som mr.a är också ett plus i kanten!
hästlivet är också fantastiskt för tillfället, har aldrig känt mig mer peppad än nu. sune är underbar, alldeles för bra faktiskt! och nu är plato tillbaka så just nu har jag två hästar att rida. kan inte bli mycket bättre! och wilma (som förresten har debuterat 1.40 nyligen med fyra fel) kommer troligtvis hem snart. gofisen! så snart blir det ponny och storhäst.
fartfyllda helger med massa bus, kan inte minnas en misslyckad helg faktiskt!
och alla människor som jag inte klarar av längre är raderade, puts väck, tack för det!
jag säger ju det, livet leker!

TACK OCH BOCK!


Kommentarer
Postat av: SB

känns bra att ha dig tillbaka i bloggvärlden gumman=D men du saknas som aldrig förr här hemma i matfors byn, det är så tomt....kom hem!

2008-10-09 @ 18:50:36
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/
Postat av: Maggish the one and only

Hmm, min käraste emma, MR.A??!?!?!? JAg har missat en hel del känner jag! Saknar dig somfan<3 :D SYNS SNART!:D Jag har redan börjat räkna ner! (för visstfan kommer du på höstlovet?:O)



LOVE YOU!

2008-10-10 @ 16:57:10
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0