misstake

det är inte lätt när det är svårt, sorgligt nog.. ibland vänds världen upp och ner på en sekund, på grund av en fjuttig liten pyttesak. det är också sorgligt. vill först be om ursäkt för att jag kanske inte alltid är tillräcklig. förlåt för det, men jag gör mitt bästa, det lovar jag! sen vill jag be om ursäkt för hundra saker till, men det har jag varken tid eller ork till precis just nu. förlåt för det med. jag vet att jag har varit en dålig person mot vissa den senaste tiden, men det har absolut inte varit med meningen. jag skulle aldrig göra det frivilligt. jag skiter inte i dom jag bryr mig om, fast det kanske verkar så nu.. det går inte en enda dag utan att jag tänker på just er, inte en enda dag. men det är inte lätt, det är så äckligt jävla jobbigt så det finns inte. vissa hanterar det bara på olika vis, jag hanterar det på mitt vis. jag vet att ett enda samtal kan göra allt så mycket bättre, men det är just det som är mitt problem. jag klarar det helt enkelt inte. jag saknar bara allt så himla mycket och det väcks så mycket minnen, jag klarar det bara inte. fast om ni hade vetat hur det hela låg till, då hade ni nog förstått. men jag vet att jag har gjort fel och jag ska ändra på mig. FÖRLÅT är allt jag kan säga. jag hör av mig!

 

Kommentarer
Postat av: anna

Jag förstår det <3 Vi behöver inte prata... Då blir det jobbigare både för dig och mig. Vi vet ändå vart vi har varandra, så kommer det alltid att vara! :)<3 ÄLSKAR DIG! GLÖM ALDRIG DET!<3

2008-10-14 @ 20:23:37
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: Rebecka

I still love you sweetie. :) Vi hörs när vi hörs helt enkelt. :)<3

2008-10-15 @ 15:50:21
URL: http://rebeckasahlin.blogg.se/
Postat av: maria

du behöver inte må dåligt emma :) vi vet hur det är! älskar dig<3

2008-10-15 @ 18:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0