det är så jag säger det

det blir inte alltid som man har tänkt sig! och ibland är väll kanske det lika bra?
i fredags var jag först på LRK och kikade på hopptävlingarna där. gud vad jag längtar efter storhäst nununu!
sen vandrade jag hem till hannah, till drömstan.. motion, pluus! var hos henne ett tag med carro och janne också. sen drog jag till magdalenagatan, party för foortis som fyllde arton, trevligt värre!
hela lördagen tillbringades på LRK, sen gick jag till hannah, idag igen.. men fyfan vad duktig jag är!=D sen kom även carro, becky och janet. sen drog vi till edvin, lillparty, men det var mysigt. ni är bra brudar! träffade en massa trevligt folk påvägen hem och det gillar vi!=D
igår åkte jag, rolle och mamsen och kollade på några hästar som vi ska provrida i veckan!=) sen red jag sunebus som var superfin. och erik har ju varit här hela helgen, så umgicks med honom också såklart!=) hann även med att träffa mr.a. funfun!

idag blir det johan-träning och det är bäst. måndagar är veckans bästa dag!=D
sen ska jag plugga bara för att vara allmänt duktig, och städa, så att mamma blir glad på mig!
hittade två jättefina hästar som vi ska ringa på också, en femårig valack och ett åttaårigt sto. hoppas!

jag saknar det goa norrlandsfolket, ni är bäst!
saknar även denhär mannen, han är bäst!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Och jag saknar dig för du är bäst! :)<3

2008-10-13 @ 20:53:21
URL: http://rebeckasahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0