som de unga älskar revolutionen

springer runt i mitt lilla rum, vimsar omkring, slänger i kläder och grejer om vartannat i min älskade rullväska, självklart med h.h på högsta volym dunkandes ur högtalarna. jag är peppad, taggad, laddad, osv, osv. det finns inga ord.. men åh vad jag lääängtar! endast sisådär tjugonio timmar kvar nu. livet leker!

ska även passa på att ursäkta mig! like always. men har haft så himla mycket att göra, därför det har varit väldigt dåligt med uppdatering från min sida. men jag lovar, det ska bli ändring på det mina vänner!

kan ju börja med att berätta att jag sket i skolan i fredags ändå. åkte till erik i torsdagskväll som planerat, sov där. sedan upp tiiidigt på fredagsmorgonen. jobb hela dagen, mellan sex och halv fem. sen hem och rida och fixa med sune och grejerna. åkte på travet en sväng också. sov oerhört skönt den natten vill jag lova!=D
igår var det träningstävling och sune var supersuperduktig. som alltid! åh vad jag älskar den lille skiten. bäst, bäst, bäst!ett pet i LC:n, en illorange mur som var lite småläskig, kunde lika gärna legat kvar, men ibland har man tur, ibland inte. i LB:n var han bara HELT UNDERBAR! hade perfekt galopp, det flöt på så himla bra och som han hoppade! mumma! men ett pet därmed, tack vare mig. ett enda misstag under hela ritten, näst sista hindret. jag var nog i chocktillstånd eller nått, njöt nog av hela situationen. för jag gjorde ingenting, varken tog tillbaka honom eller red framåt, bara satt där och gjorde ingenting. jävligt klantigt! så vi kom alldeles för nära och bakbommen rullade av. men jag är så himla nööjd ändå. det var ju jag som klantade till det, han var bara bäst! allt var i princip perfekt och jag känner mig bara så himla glad!=D
på kvällen skulle jag ha lekt med mina apor, men dom hade annat för sig så det blev inte så. en hemmakväll igen och jag har nog blivit världens mest tråkigaste person. två vita i rad, jäkligt bra jobbat, men snälla, ändåååå! jag håller på att bli lite smått galen! men nu är jag extra taggad för kommande äventyr!=D

har inte tid med dethär nu, uppdaterar nog senare! bye=D



kan du älskar mig som romeo älskar julia?
och som jag älskar dig? 

FEBRUARI! jag står inte ut ens med tanken att det är så långt kvar!
satt och kollade på extramaterialet från reportaget förut, bääst!
så räkna med att jag sitter bänkad framför tv:n på tisdag 21.00!
älskade du, du är BÄST!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0