vad vet du

TJEEEEENAAAA!=D

livet leker, det är lov och det säger väll allt? sen att dagarna tillbringas med världens bästa brudar gör väll inte saken mindre bättre? KNAPPAST. åh vad ni är bäst! har hunnit med allt och ingenting egentligen! har bland annat hunnit med att mysa på biteline med brudarna i måndags. shopping i tisdags med SB, två par stövlar, plus mys med brudarna på kvällen hos daddy, två så sjukt äckliga skräckisar han vi med, käka popcorn, KR och tillsist somnade vi, halv sex.. men lika kul var det!=D igår slingade sandra mitt lilla krull, sen åkte vi in till stan, köpte en jacka och halsduk och hon en jacka. sen träffade vi upp vickypicky, var ute och gick med henne ett bra tag! sen gick vi hem till sandra, var social med hennes family på kvällen, sen gick vi hem till farmor och sov där. vill bara tillägga att min farmor är världens bästa! idag har vi solat och gått en sväng. duttia flikkor! nu inväntar vi några snygga prickar och det är nice! och TILL MINA KÄRA KLASSKAMRATER I SÖDER: det snöade igår! nöjda? trots att jag bor i MITTEN av sverige! imorgon ska jag vara med matilda på dagen, sen blir det party ihelgen!

tack och bock för mig, hör av er muppar!
puss



Kommentarer
Postat av: nina

muppis! blev krullet bra då? haha.

2008-10-31 @ 16:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0