en solig väg till dig

varför förstörs ALLTID min planer? jag får damp!
hade ju planerat skolan perfekt, helt ledig på fredagar och gå lite längre på onsdagar. har typ världens bästa schema. MEN, ett sort MEN dessutom, så blir det ju aldrig som jag har tänkt mig! självklart får jag inte ha en helledig fredag, utan självklart i den kursen som jag ska läsa så hade dom ju en lektion på fredag också, mellan åtta och tio.. åh vad sur jag blir! där försvann en jobbdag, en ledig dag! kuul. varför har jag ALLTID en sånn himla tur? bajs.

så nu förstördes mina dagsplaner också. skulle hem, rida, plugga en snabbis och sen åka till erik och sova där, jobb imorgon. men så blir det ju inte nu. mehe. och jag måste hit, eftersom jag missat några lektioner innan det blev bestämt att jag skulle läsa den i höst. åh!

men livet leker ändå ganska gött, slutar tjugo över tolv idag och bara en lektion imorgon, sen är det lov, lov, looooov! så himla underbart så det finns inte! men sorgligt nog så måste jag plugga, ett fett psykologiprov väntar tisdagen efter lovet plus lite inlämningar samma vecka. tur att jag ska åka tåg i sex timmar två gånger!

och nu är det BARA fyra fjuttiga dagar kvar, wonderfuuuul! det ska bli riktigt, riktigt kul!=D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det 4dagar kvar till? : )

2008-10-23 @ 15:44:17
Postat av: Rebecka

Du vet vi har nedräkning!:D

2008-10-23 @ 17:01:44
URL: http://rebeckasahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0