bättre sent än aldrig

ja, det blir aldrig som man tänkt sig. ljög inte i det förra inlägget, blev helt enkelt bara ändrade planer. utlovade även ett långt och saftigt inlägg, men efter en rejäl fundrerar har jag konstaterat att det nog bara skulle bli sjukt långtråkigt, att ni inte ens skulle orka läsa hälften (förutom dom som inte har för mycket till liv), osvosv. så istället får ni nöja er med en kort sammanfattning!

förra helgen var verkligen hur bra som helst. jag och hannah hade en riktigt trevlig fredagskväll med lite härligt folk. lördagen blev lika bra, med käk och förferre hos becky, förferre hos elin i stan och sen parketten. okej, jag har aldrig varit förtjust i parketten och liknande, men dethär var helt ok. kanske för att jag har världens skönaste kompisar, och för att det är så sjukt kul att träffa alla gamla godingar! lite tragedier hit och dit, men vad är en kväll utan det?
i söndags åkte jag med erik till uppsala, där jag har varit från söndag till torsdag. har verkligen varit jättekul. gjort lite allt möjligt, fått nya bekantskaper och erfarenheter. jag har världens bästa låtsasbrorsa.
och igår drog vi upp till norr, jag till sundsvall och erik till östersund. ÄLSKAR'T! åkte direkt hem till sandra, myste och snackade skit med henne och anna. det är sjukt, men det känns som om jag aldrig har varit borta, som att det var en vanlig torsdagskväll i sandras soffa. helt sjukt. ni är bäst.

kommer spendera resten av lovet här uppe, ska ta vara på varenda sekund. drar till birsta idag, ska se om jag hittar nått snajsigt till på lördag. katta anordnar rockparty, kommer nog bli riktigt skoj!
nu blir det andra bullar med bloggandet igen, så håll ögonen öppna.
PUSS


p.s bajs att inte lorre&mpunkt spelade idag böhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0